Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ти катализатор имаш ли?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Имам, даже на газ анализатора показа доста над нормалните проценти съдържание на CO2, смяташ ли, че ще се оправи като го махна?
      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

      Comment


      • Има такива случаи.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Ами махнах го, има леко подобрение в ускорението и реагирането на двигателя. Оборотите за сега са добре, но те си бяха добре още сутринта когато я запалих. Просто недоумявам как е възможно един ден колата да върви добре, без почти никакво клатене на оборотите, а друг ден изведнъж да почне да клати и да не се спират даже и когато спра на място. Знаели някой дали може да се намери спецификация на дроселната клапа?
          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

          Comment


          • Почисти я и върни винтчето леко назад. Обратно на чесовниковата стрелка. С 1 градус долу горе (съвсем леко да мръдне демек). Занули адаптациите и виж как ще бъде.

            П.П. И аз недоумявам. И аз съм го ял дебелия. Че и дросел сменях... Голям проблем. Ма сега е добре.
            Last edited by oem; d.m.y г., 15:39.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Дросела пичове. Почиствате си дроселите, рагзлобявате ги на основните им компоненти, лъскате всико, настройвате и готово. Почиствате и клапанчето на байпаса на дросела, както и кондензатора на капака на клапаните от налепите и оборотите заспиват. Стига с тея дебитомери, ламбда сонди, ЕКУ-та и прочее. И аз бях така. Просто трябва да се регулира дросела правилно и всичко заспива.
              ти сам ли си регулира МПХ

              Comment


              • Добър вечер.От скоро и аз имам Алфа Ромео 165 1.6 ТС и много и се кефя но имам проблем с оборотите на колата. Когато колата е изстинала и запаля на бензин на място почва да си влиза сама в обороти от 1200 до 2000 об. все еднио натискам педала на газта като превключа на газ същата работа като загрее след 5 минути всичко се оправя не гасне и не играят оборотите и цял ден си паля на газ.Аз съм с газов инжекцион но ми го направиха с копче да си сменям на газ и бензин за икономия на бензина.Ходих на диагностика казаха някаква ламда сонда или датчик на ламда сонда.Въпросът ми е дали ще се оправи според вас ако сменя тази ламда сонда или няма да има ефект и от какво може да е друго.А също така като запаля колата се включва и климатика незнайно защо.Дайте някакви предложения.Благодаря ви предварително.

                Comment


                • Ами те принципно като са студени държат по-високи обороти няколко минути докато загреят.Ако след това падат на 950/малко преди 1000 да е стрелката/ и не се люлеят от 500-600 до към 1200-1500 значи е ОК.Климатика на всички се включва при палене.Ако е след 2000 година има някакъв номер с врътките на парното и се изключва автоматичното включване, ма по-запознатите ще кажат.Пиши от къде си и коя година е колата.И се пази от пишман диагностици.Ако е така като пишеш колата си е добре и не я барай.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Благодаря ти за отговора колега.Колата е 98 година от Бургас съм.Последно климатика си е фабрично така.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от taks Покажи съобщение
                      Благодаря ти за отговора колега.Колата е 98 година от Бургас съм.Последно климатика си е фабрично така.
                      При мен климатика се включва автоматично когато е включена рециркулацията
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от taks Покажи съобщение
                        Благодаря ти за отговора колега.Колата е 98 година от Бургас съм.Последно климатика си е фабрично така.
                        Да.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • Здравейте пак климатика се оправи когато завъртях копчето в средата между топло и студена сега не се включва автоматично преди го държах завъртян до края на студеното..Ходих при един пишман майстор да я закачи на лаптопа да видим какво ще излезе.Каза ми датчик на коляновия вал и ламда сонда за смяна.Обаче не знам какво направи но след като свърщи и я откачи ми развали нещо ел инсталацията и сега постоянно ми гори бушона за ел стъклата и не работят.Нправо вече ми писна от некадърници.

                          ---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 18:04 ----------

                          Кажете някой свестен еладжия за Бургас ако знаете.Препоръчаха ми да отида в Бош и май така ще направя.

                          Comment


                          • Като се постопли ще почне да се включва и ще трябва да го преместиш на макс топло.Просто свикни като я зяпялиш да го изключваш когато не ти трябва.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Като се постопли ще почне да се включва и ще трябва да го преместиш на макс топло.Просто свикни като я зяпялиш да го изключваш когато не ти трябва.
                              Когато вентилатора е на нула пак ли включва?
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Ми да.Интересното е че на фиата/брава/ е същото обаче като е на нула не се включва.Нулата си е изключено отвсякъде.На алфата за чий и е тая нула не знам.Като искаш авто има си авто за целта.Някой е решил че трябва за удобство да ти се включва автоматично.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X